Onlangs heeft ds. Corja Bekius het grootste deel van haar kunst & kerk-schilderijen overgedragen aan wijkgemeente  Zeist-West. In samenspraak met de Commissie Kunst & Kerk kunnen ze worden geëxposeerd, uitgeleend of verkocht. Er is een boekje gemaakt waarin alle  werken die Corja in deze categorie heeft geschilderd inclusief de teksten waar ze naar verwijzen (bijbelteksten, gedichten, liederen) en een korte inleiding zijn opgenomen.

Het boekje is helaas al uitverkocht.
Maar er zijn vast nog meer mensen die zo’n boekje willen aanschaffen, prachtig om cadeau te geven (of te krijgen). Als u ook graag nog een of meerdere boekjes wilt bestellen ( prijs 20 euro) geef dat dan door aan Jeannette van Andel, 030-6955221, je.andel@wxs.nl. Bij voldoende aanmeldingen zorg ik ervoor dat de boekjes besteld worden en bij u thuisgebracht. In het Kerkelijk Centrum ligt een inkijk-exemplaar.

De catalogus is met Pasen ook verschenen in de vorm van een e-book (in printkwaliteit), dat gratis gedownload kan worden: https://www.docete.nl/data/productsummary/10631_beeldenalsbron-print.pdf
Zie ook de website van Docete, www.docete.nl. De brochures waarin deze werken zijn afgedrukt, kunnen daar worden aangeschaft.