Dauwtrappende wandelaars en fietsers en andere belangstellenden vanuit alle locaties zijn op Hemelvaartsdag, donderdag 18 mei, vanaf  09.45 uur van harte welkom in de Andrieskerk in Leersum. Koffie/thee en koek staan klaar, een eventueel broodje dienen de dauwtrappers zelf mee te nemen.

Om 10.30 uur is er in de St. Andrieskerk een gezamenlijke viering met als voorganger diaken Coen van Loon. Na afloop is er nog koffiedrinken voordat iedereen weer naar huis gaat.

Informatie uit de locaties:

• Driebergen-Rijsenburg: Vertrek om 8.30 uur vanaf de Petrus- & Pauluszaal (Rijsenburgselaan 4) voor een fietstocht van ongeveer 17 km. Meer info: pastoraatsgroep@petrusbanden.nl.
  • Woudenberg: Er is geen gezamenlijk vertrek. Eventuele deel­nemers dienen op eigen gelegenheid richting Leersum te gaan. Wel graag even aanmelden bij Loes Grimmelijkhuizen, loesgrimmelijkhuizen@outlook.com of 06-40915003/0343-454294.
  • Doorn, Maarn, Zeist: Er is geen opgave gedaan van een eventueel gezamenlijk vertrek uit deze locaties. De parochia­nen die lopend, fietsend of op een andere manier naar Leersum gaan, moeten zich daarvoor (i.v.m. de catering) opgeven bij Loes Grimmelijkhuizen (contactgegevens: zie hierboven).