Ruim negen jaar geleden nam een groep enthousiaste vrijwilligers onder de bezielende leiding van Trudy Vijverberg het initiatief voor een eetgroep voor alleengaanden. De parochianen die aanschoven, ontmoetten elkaar eens per maand in het parochiecentrum. Het kookteam was daar met grote pannen in de weer en vaak kwamen een of meer gasten helpen in de keuken. Er werd gegeten, gelachen en lief en leed werd gedeeld. Er ontstonden zelfs enkele relaties. Het jaarlijkse hoogtepunt was het kerstdiner aan prachtig gedekte tafels.
Door persoonlijke omstandigheden komt er nu een einde aan deze groep, die ‘De Eetclub’ werd genoemd.

Trudy Vijverberg, Truus Schoonhoven en Greet Blankenstein: het was geweldig! We gedenken ook dankbaar de belangrijke rol die Hermine van der Ven speelde als gastvrouw.

Lidy Jansen