Onze kerken zijn inmiddels al enkele weken weer open voor de weekendvieringen. Vanaf a.s. vrijdag, 4 juni, zal een begin worden gemaakt met het opstarten van de doordeweekse vieringen die in een kerkgebouw worden gehouden.

Maarn bijt op 4 juni het spits af. Vanaf 9.00 uur is er in de kerk de mogelijkheid tot aanbidding van het H. Sacrament, aansluitend zal de viering beginnen om 09.30 uur. Deze viering is uiteraard niet alleen bedoeld voor mensen uit Maarn, maar uit de hele Sint Maartenparochie. U bent meer dan welkom!

Ook voor deze viering is, net als voor de weekendvieringen, het noodzakelijk dat u een plaatsje reserveert. Dit voorkomt teleurstellingen aan de deur. Dit om teleurstelling te voorkomen. U kunt zich opgeven bij Annique van Baal, jan-annnique@planet.nl of 06-22965400. Aanmelden kan tot de donderdag voorafgaand aan de viering tot 18.00 uur.