Mijn naam is Kristel de Fijter (35). Per 1 december word ik benoemd als procesbegeleider voor de St. Maarten- en de St. Lucasparochie. Daarbij zal ik de pastores en het parochiebestuur ondersteunen en ontlasten w.b. processen die in de parochie spelen. Hierdoor is er voor de pastores meer tijd en ruimte voor pastoraat.

In mijn werk als sociaal werker heb ik gemerkt hoeveel veerkracht er in mensen zit. In een uitdagende tijd voor kerk en wereld hoop ik samen met u ook deze veerkracht te ontdekken. Er is zoveel moois om trots op te zijn in onze kerk. Om te delen met wie dorst en honger heeft naar zingeving, barmhartigheid en inspiratie. Ik wil helpen de bouwers te verbinden en te bemoedigen.

Wat meer over mij: u zult snel genoeg mijn zachte ‘G’ horen. Een Brabantse van origine, neergestreken in Barneveld. Ik ben getrouwd met Peter Jan, die een kostbaar talent heeft achter het orgel en regelmatig de Barneveldse Catharinakerk trakteert met zijn spel. We zijn gezegend met een dochter en twee zoons. Ik ben zelf ook graag met muziek bezig, speel gitaar en zing. Schrijf graag, maak foto’s en ben graag buiten. Ook ben ik graag in de keuken te vinden en probeer mijn vaardigheden met plantaardig koken uit te breiden. Ik kijk ernaar uit u te ontmoeten en wellicht ook met u samen te werken.

Graag tot ziens en hartelijke groet

Foto: Kristel de Fijter