Laden Evenementen

The Passion, een gebedsviering met moderne muziek, waarin het lijden en sterven van Jezus centraal zal staan. Het koor Milk & Honey, onder leiding van Melissa Zijsling, zingt bekende en minder bekende liederen van diverse artiesten. Pastoor Harrold Zemann verbindt deze liederen met inspirerende teksten. Iedereen is van harte welkom.

Nieuwe deelnemers aan het koor, bij voorkeur jongeren tussen de 15 en 30 jaar met een goede zangstem en ervaring met koorzang, zijn van harte welkom. Geïnteresseerden kunnen een mailtje sturen naar milkandhoneynl@gmail.com of een privé berichtje via Instagram naar @milkandhoneynl.

Wil je meezingen (bij voorkeur jongeren tussen de 15 en 30 jaar) heb je een goede zangstem en ervaring met koorzang, stuur dan een mailjte naar milkandhoneynl@gmail.com of een privé berichtje via Instagram naar @milkandhoneynl. Je bent van harte welkom!

Meer informatie: Marian van der Laan, marianvanderlaan1951@gmail.com

The Passion is er ook op:
17 maart om 16.00 uur in de St. Werenfridus, Dorpsstraat 36, Elst (Gld.). Dit is in de parochie van pastoor Karel Donders
24 maart om 16.00 uur in de St. Petrus’ bandenkerk Kerkplein 5, Driebergen-Rijsenburg

Deel dit bericht via Social Media!