Laden Evenementen

Inmiddels zijn de Mariawandelingen in de prachtige heidetuin in Driebergen bekend bij veel parochianen. De wandelingen vinden plaats in een oase van rust, met mooie gesprekken en inspirerende teksten om met elkaar te delen. Het voetspoor van Maria blijft een middel dat ons verbindt met elkaar. Pastoor Zemann vertelt bij iedere stop zijn ervaringen en spiegelt deze met het leven van Maria en met het dagelijkse leven waarin een ieder zich herkent.
We eindigen zoals altijd bij de Mariagrot waarna wij gezamenlijk bij het Wapen van  Rijsenburg koffie drinken.

Datum: zaterdag 28 oktober 2023

Startlocatie: voor de St. Petrus’ bandenkerk, Kerkplein 5, Driebergen-Rijsenburg

Tijd: 11.00 uur

Aanmelden: Marian van der Laan, marianvanderlaan1951@gmail.com, of  06-54 90 27 28.

Deel dit bericht via Social Media!