We bewaren heel goede herinneringen aan dit enthousiaste koor, afkomstig uit Arnhem. In november 2022 begeleidden ze een Woord- en Communieviering waarin Klaas Faber voorging.

Nu komen ze ‘op herhaling’ in een eucharistieviering op zaterdagavond 9 maart in onze Sint Andrieskerk aan de Planterslaan in Leersum. Pastoor Harrold Zemann gaat daarin voor. Na de viering is er koffie/thee. Daarna biedt Desire een toegift van een half uur tot drie kwartier waarin ze voor de enthousiaste bezoekers nóg een keertje los gaan.

Géén entree maar een vrijwillige bijdrage is natuurlijk welkom!

Desire brengt zeer diverse gospelmuziek. Van mooie, meeslepende nummers tot swingende gospelrock en -soul, Desire zingt meerstemmig en heeft eigen solisten.

Regelmatig is het koor te zien en te horen bij kerkvieringen, in verpleeg- of ziekenhuizen, bij evenementen van verenigingen of bedrijven, in winkelcentra, op kerstmarkten of bij huwelijksinzegeningen.

Desire staat onder leiding van dirigent Bert Weijdema. Corinne Middelplaats begeleidt de zangers op haar eigen fraaie en swingende wijze op de piano.

Zie ook: gospelkoordesire.nl