Op 26 januari overleed, op 80-jarige leeftijd, onze mede-parochiaan Ben Otters. Zijn uitvaart was op 2 februari te volgen via een livestream.

Ben was een betrokken man binnen onze geloofsgemeenschap. Het was een genoegen om met hem en de andere twee leden van de ploeg samen de tuin rond de kerk te onderhouden. Na afloop, onder het genot van een kop koffie of een drankje praatten we dan na over het wel en wee van het leven en – niet in de laatste plaats – over de parochie.

Ben zette zich ook in voor de jaarlijkse bazaars, in en rond de kerk. De boekenstand had daarbij zijn voorkeur.

Na de dienst op zondagmorgen  verzorgde Ben, samen met zijn Mieke,  bij toerbeurt het koffie-uurtje. Ook hebben wij genoten van  zijn schilderij-expositie in de koffiekamer

Wij zullen Ben zeker gaan missen.

Jan van Wees

Schilderij: Ben Otters