Op Goede Vrijdag 7 april is Hermine van der Ven-Berends onverwacht overleden. Hermine was een zeer betrokken en actieve parochiaan die zich op veel manieren heeft ingezet voor onze geloofsgemeenschap. Ze was lid van het toenmalige parochiebestuur, ze heeft het parochie-archief opgeschoond en beschreven volgens de officiële archiefrichtlijnen, ze coördineerde de koffiegroep en de ‘poetsparels’ van de kerkschoonmaak. Ook zong ze mee in het koor Mediant. Dat alles, maar zeker ook haar warme belangstelling voor anderen en haar opgewekte aanwezigheid bij veel parochie-activiteiten maakte haar tot een bekend gezicht, dat we erg gaan missen.

Hermine is 80 jaar geworden. Op zaterdag 15 april was de uitvaartviering, waaraan het koor Mediant medewerking verleende. Ze is daarna gecremeerd in crematorium ‘Zeister Bosrust’ in Zeist.