Op 18 september 2022 is Nicolaas Johannes (Nico) van Kooten overleden. Hij werd op 18 juni 1939 in Langbroek geboren.
In een volle kerk met prachtige zang van het Shantykoor het koor waar Nico jarenlang zelf deel van uitmaakte, hebben wij 24 september in de Martinuskerk afscheid van hem genomen.
Nico was een harde werker heeft o.a. jarenlang met zijn snackbar mobiel op de markt in Doorn gestaan. Daarnaast had Nico een cateringbedrijf. Nico was een echte Langbroeker. Hij was erg betrokken bij de sportvereniging in Langbroek en in het bijzonder bij de voetbaljeugd van SVL. Maar liefst 12 jaar, was hij voorzitter van de jeugdcommissie en lid van het SVL voetbalbestuur.
Niet alleen vanwege zijn inspanningen voor de sport vereniging was Nico “Broer” van Kooten bekend in Langbroek; jarenlang stond hij met zijn vrouw Willie in hun patatwagen op het parkeerterrein bij SVL. Menig voetballer en Langbroekse inwoners waren trouwe klant bij “Broer en Wil”. Nico woonde de laatste jaren in Wijk bij Duurstede .Wij wensen zijn kinderen Conny, Jan en Marco met hun partners en kleinkinderen veel sterkte.
Wees getroost door de vele mooie herinneringen die je zult bewaren en koesteren.