Ons bereikte het bericht dat vrijdag 19 november de heer Ton Morselt op 82-jarige leeftijd is overleden.

Ton hield van verhalen vertellen en heeft in de jaren dat ons parochieblad nog ‘de Klaroen’ heette heel wat artikelen geschreven. Hij interviewde bijvoorbeeld mede-parochianen met een interessant verhaal. Ook schreef hij over bijzondere, religieuze plaatsen in Nederland die hij bezocht, zoals het klooster in Stein en een Carnavalsmis in de Sint Jan in Den Bosch.
Onder het synoniem Ton Toutnu schreef hij kleine gedichtjes op een beeldachtergrond die hij mini-proza noemde. Deze zijn tentoongesteld geweest in de Bergse Bossen aan de Traay.

Ton Morselt is op donderdag 25 november vanuit onze parochiekerk begraven op de begraafplaats aan de Drieklinken.