De parochie Sint Maarten heeft één jongerenkoor.

Het Jongerenkoor Driebergen (JKD) is een projectkoor in Driebergen met leeftijden van 14 tot 40 jaar. Enkele keren per jaar voeren zij een project op in of om Driebergen met de Sint Petrus’ bandenkerk als basisplaats. Het koor probeert op een eigentijdse manier geloofsthema’s te verwerken in de uitvoeringen die zij geven. Op de vrijdagavonden wordt gedurende het project gerepeteerd aan veelal popnummers.

Gezelligheid staat bij het koor hoog in het vaandel, wat betekent dat er gedurende het project veel gezellige activiteiten georganiseerd zullen worden. Met dirigente Lieke van Oostenbrugge aan het roer probeert het koor ieder project weer naar een hoger niveau te tillen. Wil je graag meezingen of vanwege een andere reden met het JKD in contact komen, mail dan naar: jkddriebergen@gmail.com.

Je kan ze natuurlijk ook vinden op Facebook onder de naam JKD en op Instagram onder de naam jkd.driebergen.