In een tijd van oorlogen, oplopende spanningen in de wereld, klimaatcrisis, complottheorieën, haperende democratieën en corona rijst bij velen de vraag: ‘Is het einde nabij?’ Wat heeft Openbaring hier al dan niet over te zeggen? En hoe leeft deze eindverwachting in de breedte van de kerken en daarbuiten?

Het Beraad van Kerken in Wijk bij Duurstede organiseert op woensdag 17 mei in onze parochie, namelijk in Langbroek, een oecumenische avond rond het Bijbelboek Openbaring. Bart van Nes, voorganger van Baptistengemeenste De Haven, schreef een boek over dit bijbelboek en zal vertellen over zijn ontdekkingen. Daarna volgen korte reacties van Kees Slijkerman (katholiek) en ds. Marien Middelkoop (Hervormd) en kunnen de aanwezigen vragen stellen.

Datum: woensdag 17 mei

Locatie: Hervormd Centrum van Langbroek, Brink 10, Langbroek