De paaswake op 8 april in de Josephkerk werd muzikaal verzorgd door het Emmauskoor o.l.v. Louise Janssen. Bijzonder daarbij was dat er meegezongen werd door een aantal zangers van het JKD (Jongerenkoor Driebergen).Resultaat: een flink koor met een volle koorklank. De gastzangers hebben zich geweldig ingezet, ook op de repetities, want vrijwel al het repertoire (waaronder de Messe Brève van Gounod) was nieuw voor hen. Brian Lamb op orgel en Gerda Giezeman op fluit maakten het geheel muzikaal compleet.

Ik ben blij dat we zo onze bijdrage konden leveren aan een mooie Paaswake, waarvoor zoveel mensen – o.a. Harrold Zemann, Rini Bouwman, lectoren, misdienaars, kosters, bloemengroep – zich ingezet hebben.

Louise Janssen