U bent op donderdag 7 oktober 2021 van harte welkom bij de ontmoetingsavond met de pelgrims die op weg zijn naar Glasgow.  In de Oosterkerk, Woudenbergseweg 44 Zeist, zijn de pelgrims aanwezig om in een ontspannen sfeer van alles te vertellen over de klimaatmars en hun motivatie om aan deze enorme wandeling mee te doen.

Op deze avond van ontspanning, ontmoeting en inspiratie kunt u ook:

• Meedoen aan een klimaatquiz.
  • Luisteren naar muziek van Pieter Feddemaen, Wim de Wild (OK-band) en een verrassingsoptreden van Lydia van Maurik (Psalmen voor nu e.a.)
  • Gezellig iets drinken in onze legendarische ‘Eastcoast’
  • E.a.

Voor de zekerheid is het verstandig u aan te melden op bart.oosterkerk@gmail.com.

De tocht is te volgen via de verhalen van de klimaatjournalisten die meelopen. Hun verhalen zijn te vinden op: https://www.groenekerken.nl/klimaatpelgrimstocht-blog/ en via Facebook.

Onderteken de internationale klimaatpetitie, waarin regeringsleiders worden opgeroepen tot een rechtvaardig klimaatbeleid. De pelgrims zullen de petitie namens alle ondertekenaars aanbieden aan de voorzitter van de VN-Klimaattop.