Inmiddels zijn de Mariawandelingen in de prachtige Heidetuin in Driebergen bekend bij veel parochianen. De wandelingen vinden plaats in een oase van rust, met mooie gesprekken en inspirerende teksten om met elkaar te delen. Het voetspoor van Maria blijft een middel dat ons verbindt met elkaar. Pastoor Zemann vertelt bij iedere stop zijn ervaringen en spiegelt deze met het leven van Maria en met het dagelijkse leven waarin een ieder zich herkent.
We eindigen zoals altijd bij de Mariagrot waarna wij gezamenlijk bij het Wapen van Rijsenburg koffie drinken.

De volgende wandeling maken we op zaterdag 28 oktober, aanvang 11.00 uur. We starten op het Kerkplein, voor de kerk van Sint Petrus’ banden. U kunt zich aanmelden bij Marian van der Laan, marianvanderlaan1951@gmail.com, of  06-54 90 27 28.