Ook dit jaar draagt het Kevelaerkoor bij aan de vieringen tijdens de bedevaart op maandag 24 juli. Tijdens de eucharistieviering in de Mariabasiliek, met pastoor Harrold Zemann als voorganger, zingen we o.a. de vierstemmige Missa brevis van Gounod. Tot nu toe hebben 28 enthousiaste koorleden uit de parochies en geloofsgemeenschappen van midden Nederland en ’t Gooi zich opgegeven, maar er is nog plaats voor meer! Sopranen, alten en bassen zijn mooi verdeeld in de stempartijen maar tenoren zijn in het bijzonder van harte welkom. Natuurlijk kunt u zich ook nog aanmelden in een andere stempartij. Op de zaterdagmiddagen 8, 15 en 22 juli zijn de repetities van 14.00 tot 16.00 in de r.-k. kerk van Hooglanderveen. Voor informatie mailt u naar Henri Schouten hphschouten@gmail.com en bellen mag ook op 06-58996831.