A.s. zondag 21 november 2021 sluiten we het jubileumjaar af van 225-jaar katholiek Barneveld. Dit doen we met een feestelijke eucharistieviering in de St. Catharinakerk, waarin kardinaal W. Eijk, samen met pastoor Harrold Zemann zal voorgaan.

Vanwege de geldende corona maatregelen is er in de onze kerk slechts plaats voor 68 mensen, komt u dus op tijd. Het is ook het noodzakelijk om u voor de viering bij binnenkomst te registreren op de intekenlijst; vooraf reserveren per email is dus niet nodig. En natuurlijk gelden de andere maatregelen onverkort: draag een mondkapje in de kerk, als u op uw plaats zit mag deze af en ook bij het ter communiegaan hoeft u geen mondkapje te dragen; en houdt u alstublieft 1,5 mtr. afstand tot elkaar, ook in de kerkbanken.

Om toch iedereen in de gelegenheid te stellen deze viering bij te wonen is ervoor gekozen deze live uit te zenden via Youtube. Door te klikken op deze link kunt u de viering volgen: https://www.youtube.com/watch?v=S_H-9b9QNiA.

De kerkelijke gezangen worden verzorgd door het St.Caeciliakoor, soliste Diony de Wit en organist Frank Schotel o.l.v. Carla Schulte, kerkmusicus.

Aanvangstijd van deze viering is 11 uur.