Op zondag 21 januari hadden wij samen met de Voorhof een oecumenische viering in het grondig gerenoveerde kerkgebouw van de Voorhof. Dit was het tweede weekend dat de Voorhof hun diensten weer konden plaatsvinden in hun eigen gebouw. De afgelopen drie maanden heeft de Voorhof hun diensten bij ons in de Catharinakerk gehouden, steeds voorafgaand aan onze eigen viering. Dit is allemaal in goed overleg en harmonie gegaan. Kerkgangers van beide geloofsgemeenschappen waren positief over deze mooie samenwerking.

Na afloop van de oecumenische viering krijgen wij van de Voorhof nog een mooi bedankje. In het kader van Groene kerk H. Catharina hebben wij een groot insectenhotel gekregen om deze in de lente te gaan plaatsen in de voortuin van de Catharinakerk.

Foto’s: Wim Uijttewaal