Van 20 tot 25 november organiseert Kerk in Actie haar landelijke huis-aan-huiscollecte. Met de opbrengst helpen we kinderen in Oekraïne de verschrikkelijke oorlog door. Om deze collecte tot een succes te maken, zijn veel collectanten nodig. Doe je mee?

Kerk in Actie organiseert de collecte in 2023 voor de vierde keer. De afgelopen jaren was de landelijke collecteweek een groot succes. Het doel van de collecte is kinderen in Oekraïne. Zij leven nu al bijna twee jaar in een verschrikkelijke situatie van oorlog en geweld. Kerk in Actie helpt hen deze tijd zo goed mogelijk door te komen. Met opvangplekken waar ze kunnen opwarmen en spelen. Met voedsel. Met gebouwen zodat ze naar school kunnen blijven gaan. En met psychosociale hulp om trauma’s te voorkomen of te beperken.

Wil jij kinderen in Oekraïne ook helpen? Meld je dan aan als collectant bij de collectecoördinator Jeannette van Andel, 030-6955221 of  je.andel@wxs.nl

Meer info: www.kerkinactie.nl