Zaterdag 16 maart om 16.00 uur geeft Ad Musica een concert ter ondersteuning van de Vastenactie 2024. Het muziekensemble Ad Musica bestaat uit Fred Slaghekke en Hilde van de Berk die de zang voor hun rekening nemen. Trees Meijer zal afwisselend op de dwarsfluit en zingend te horen zijn en Wim van Hoek bespeelt het orgel en de piano.
Ad Musica zal een gevarieerd programma ten gehore brengen van klassieke nummers tot lichtere muziek. De muziek loopt uiteen van liederen die passen in een kerkdienst, maar ook een stuk van Bach en liederen van John Denver en Trijntje Oosterhuis komen voorbij.

De variatie komt ook naar voren in de begeleiding door piano, orgel, fluit en er wordt a capella gezongen. Bovendien wordt het een extra bijzonder concert omdat ook het fluitensemble TOCO, afkomstig uit Barneveld, haar bijdrage zal leveren aan het muzikale programma. Dit ensemble bestaat uit 4 dwarsfluitistes die verschillende dwarsfluiten, zoals een bas-dwarsfluit, bespelen.
Samen willen Ad Musica en TOCO de bezoekers laten genieten van muziek.

Na afloop is er koffie/thee met zelfgemaakt wafels, gemaakt door een van onze parochianen.
Voor het concert en de koffie/thee met versgebakken wafels vragen we na het concert een vrijwillige bijdrage, die u kunt doneren in de gele Vastenactie-kist in de hal van de kerk. De opbrengst komt volledig ten goede aan de Vastenactie.