De festiviteiten rond ons eeuwfeest gaan bijna van start. Een kort overzicht:

Zondag 17 maart
Officiële opening van het Eeuwfeest door pastoor Harrold Zemann, tijdens de viering van 11.00 uur. Vanaf dan kunt u conserven en verzorgingsproducten voor het project ‘Armoede om de hoek’ inleveren in de kratten die achterin de kerk staan.

Dinsdag 19 maart
De vlag wordt om 13.00 uur gehesen en het Gilde Zeist herdenkt de 1e steenlegging. Aansluitend geeft het Gilde een rondleiding over de historie van onze honderdjarige Sint Josephkerk. Na afloop is er koffie/thee in het parochiecentrum.

Vrijdag 22 maart (DIT IS DE JUISTE DATUM, dus niet donderdag 21 maart)
Kinderen van de Damiaanschool lopen vanaf 11.30 uur een processie met palmpaasstokken door de wijk. Om 12.00 uur is er een kinderpassion in de kerk. De Zeister kinderburgemeester Yehailey Adawde is aanwezig, zij opent de moestuin op de parkeerplaats en daarna is er feest voor de kinderen. De kinderen van groep 4 exposeren hun palmpaasstokken in de kerk, deze kunt u met Palmpasen bewonderen. Dank aan onze tuingroep, die de moestuinbakken hebben gerealiseerd. Voor het moestuinproject kunnen we nog materialen gebruiken zoals zaadjes, tuinaarde, harken, schepjes en gieters.

Namens de eeuwfeestcommissie,
Elly Koot