Laden Evenementen

Terug van weggeweest: een wandeling tussen de verschillende dorpen van de Utrechtse Heuvelrug, met elkaar nadenken over het belang van de natuur en onze invloed daarop. Vanuit Maarn wandelen we naar het Blauwe Huis in Maarsbergen waar we een rondleiding krijgen door Gonda. Landgoed het Blauwe Huis bestaat uit een boerderij uit 1850, een oude schapenschuur en enkele percelen bos en natuurlijk grasland. Het beheer is gericht op het behoud van natuurkwaliteit en het herstel van biodiversiteit. Na koffie of thee wandelen we terug naar Maarn. Totaal zo’n 10 tot 12 km. Graag brood en een beker meenemen voor de gezamenlijke lunch bij het Blauwe Huis.

Datum: zaterdag 6 april
Tijd: 10.00 – 13.00 uur
Startpunt: Ontmoetingskapel, Kapelweg 45, Maarn
Gezamenlijk met de Maartenskerk Doorn, Ontmoetingskapel Maarn, Johanneskerk en St. Andrieskerk Leerum

Deel dit bericht via Social Media!