Laden Evenementen

Het duo Magnificat verzorgt een spirituele, muzikale avond rondom het thema: geloof, hoop en liefde. Het duo is in deze bijzondere kerk al eerder te horen geweest tijdens de Maria aanbidding en het H. Geestweekend. Dit keer zijn zij een uur lang te horen met zowel verstilde meditatieve liederen als meer dynamische muziek. Ook zullen zij eigen werk ten gehore brengen. Pastoor Harrold Zemann zal het muzikale gedeelte aanvullen met passende teksten. Zo belooft deze avond een afwisselend geheel te worden van het gesproken en gezongen woord, waarbij de toehoorders tevens bij een enkel lied zullen worden aangespoord om mee te zingen.

Magnificat bestaat uit Annamaria Wesseling (zang & harmonium) en Caspar Becx (piano, saxofoon & zang).
Laat u vooral inspireren door deze prachtige muziek!

Datum: vrijdag 3 november 2023

Locatie: St. Petrus’ bandenkerk, Kerkplein 5, Driebergen-Rijsenburg

Aanvang: 19.30 uur

Deel dit bericht via Social Media!