Kerstavond, 24 december 2023 is er om 19.00 uur een gezinsviering voor alle kinderen, ouders en grootouders, die in het teken zal staan van Franciscus. Hij maakte de eerste kerststal in Greccio (Italië), want zo zei Franciscus: ‘ik wil met eigen ogen de armoedige situatie zien, waarin Jezus in onze wereld is gekomen.’ Daarom bent u uitgenodigd bij de gezinsviering samen met uw kinderen en kleinkinderen. Ze mogen hun lievelings- dierenknuffel meenemen naar de kerk maar mogen ook verkleed komen als schaap, herder, engeltje, koning, Jozef, Maria, … Ook een klein muziekinstrumentje waar Jezus blij van wordt, mag je meenemen. Na de viering is er warme chocolademelk voor de kinderen met iets lekkers en glühwein voor de (groot) ouders.

Doe jij ook mee met onze kleurwedstrijd?
Kleur deze kleurplaat zo mooi mogelijk. Alle ontvangen kleurplaten worden met kerst opgehangen in de kerk.
Inleveren vóór 21 december in de brievenbus van het secretariaat van de St. Petrus’ bandenkerk, Rijsenburgselaan 4, Driebergen-Rijsenburg, of geef de kleurplaat na een viering af in de kerk.
Pastoor Zemann maakt 24 december in de gezinsviering de prijswinnaars bekend.

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab

Foto: L. Schutijser