Op 26 april heeft Hanneke Nagel-van Aalst een koninklijke onderscheiding mogen ontvangen. Zij kreeg deze onderscheiding voor o.a.:

• Bij de Zonnebloem was zij een graag gezien gastvrouw.
  • In het Zonnehuis hielp en helpt zij demente bejaarden bij het eten en rolstoel wandelen.
  • Haar ruim dertig jaar actieve betrokkenheid in de St. Theresia geloofsgemeenschap:
    – Als koster verzorgt zij de voorbereiding, assistentie en afsluiting van vieringen. Dat doet zij nu nog steeds iedere vrijdag.
    – Als coördinator ´ziekenbezoek’ heeft zij gezorgd dat zieken, alleenstaanden en hulpbehoevenden aandacht kregen van een team van
    ‘ziekenbezoekers en ook zelf vaak bezoeken afgelegd.
    – Als wijkcontactvertegenwoordiger heeft zij het parochieblad bezorgd en informatie ingewonnen over het wel en wee van personen.
    – Als trouw lid van het St. Theresiakoor zong zij – 25 jaar lang- iedere week bij de vieringen in de kerk.
    – Overige taken zoals: kerkschoonmaken, koffiediensten op zondag, bejaarden ophalen en weer naar huis begeleiden.

Al met al een actieve en sociale vrouw.

Namens de locatieraad,

Annique van Baal, voorzitter