Ons bereikte het overlijdensbericht van mevrouw Ans Loeffen. Zij mocht 97 jaar worden. Ans was vele jaren een trouw lid van het Andrieskoor en begeleidde dat koor ook vaak op het orgel. We bidden voor haar en haar kinderen en (achter-)kleinkinderen die haar nu als lieve moeder en (gr)oma moeten missen.

In memoriam Ans Loeffen – Cox
Op 16 april is Ans Loeffen na een kort ziekbed overleden. Ans heeft een groot deel van haar leven in koren gezongen. Vanaf 1994 zong ze in het St. Andries kerkkoor. Ans had een leidende sopraanpartij en zong met veel overgave, inspiratie en plezier. Toen het koor zonder organist kwam te zitten, klom zij achter het orgel en speelde vanuit die positie haar deuntje mee.
Zowel Ans als haar man Toon hebben een mooie bijdrage geleverd aan onze geloofsgemeenschap: zij in het koor en Toon als zanger in de Schola Cantorum Andreas. In november 2012, na bijna 18 jaar, ging het niet meer en moest Ans tot haar én ons verdriet afscheid nemen van het koor.
Vrijdag 22 april 2022 om 11.00 uur is de afscheidsviering in onze kerk. We houden Ans Loeffen in onze gedachten en herdenken haar in onze gebeden.

Peter Habets