Op 14 augustus jl. overleed op 73-jarige leeftijd John Winnubst. John was een natuurmens. Hield van vogels met name de gierzwaluw. Hij kreeg het voor elkaar om nestkastjes op te hangen bij zijn overbuurman. Na zijn pensionering ging hij de golfsport beoefenen. Zijn medesporters zullen zijn gezelligheid na afloop missen. Een hartelijke persoon met belangstelling voor de medemens. Mooie tekeningen maken voor vrienden en bekenden bij speciale gelegenheden en waarin hij de ondeugende aspecten van de persoon tot uiting liet komen. Vele tekeningen zijn bewaard gebleven als aandenken aan John. Voor de Martinusparochie heeft hij zich ingezet voor het begeleiden van mensen die op Bartimeushage woonden en naar de kerk wilden.
Ook was hij collectant, voorzitter van het college en vrijwilliger in het tuin- en kerk onderhoud.
John was getrouwd met Thea Winnubst – Bouman, samen kregen zij drie kinderen, Esther, Danielle en Frank. John en Thea hebben 8 kleinkinderen waar John gek mee was. Hij verzon allerlei spelletjes om ze te vermaken. John was voor Thea (zij heeft gezondheidsproblemen) haar steun en toeverlaat.

Wij gaan John missen.