Op donderdag 18 januari is geheel onverwacht op 91 jarige leeftijd Nel Stadhouders- Goudkade overleden. Zaterdag 27 januari was haar uitvaartdienst bij ons in de kerk.
Nel geboren in Soerakarta kwam na omzwervingen in Den Bosch terecht waar zij in 1958 trouwde. In 1966 kwamen zij aan de van Heemskercklaan te Doorn wonen. Wij zijn Nel dankbaar voor haar gezelligheid, vriendelijkheid en de vele  jaren van haar inzet voor onze kerk:

• Voor de ziekenbezoekgroep, waar Nel vrijwilligster was.
  • Bij het maken van de fruitmandjes ieder jaar met ons St. Martinusfeest op 11 november. Nel bracht de mandjes dan bij de parochianen die aandacht en zorg nodig hadden.
  • Voor de bezoeken aan de nieuwe parochianen die Nel dan verwelkomde met een bloemetje namens onze kerk.
  • Ook hielp Nel bij de eucharistievieringen in Huize Beatrix, de Martinusvieringen in Ons Centrum. Nel zorgde dan voor koffie of thee na de vieringen. En meestal was er ook nog een glaasje advocaat met slagroom.

Dat alle mooie herinneringen aan Nel de komende tijd een troost mogen zijn, voor haar zoon Paul, kleinzoon David, Mieke, Frederieke en verdere  familie. Nel is bij haar man Gerard bijgezet op de Nieuwe en algemene begraafplaats te Doorn.
Dat Nel moge ruste in vrede.

Ans Damen