Het afgelopen jaar zijn er ruim 400 wens- en kerstkaarten gekocht uit de standaard in het parochiecentrum én op de kerstmarkt. De opbrengst is geheel ten goede gekomen aan onze geloofsgemeenschap.
Om ook eind dit jaar weer zelfgemaakte kerstkaarten te kunnen verkopen, kan ik de door u ontvangen kerstkaarten, die u niet wil bewaren, heel goed gebruiken. Ik maak er dan weer wat moois van en het is nog duurzaam ook. Achter in de kerk staat een doos waar u uw ontvangen kerstkaarten in kunt deponeren (knip gerust de persoonlijke tekst er vanaf).

Ook overtollige (bruikbare) kerstpullen, die u niet meer wil of kan gebruiken, kunt u doneren aan onze geloofsgemeenschap. Deze spullen zullen op de kerstmarkt van 2024 verkocht gaan worden. Ook hiervan is de opbrengst weer voor Sint Petrus’ banden. Bel of mail hierover met Hennie Schutijser.

Hennie Schutijser, hennie@schutijser.nl, 0343-512223