Vrijdag 8 december gonsde het van de bedrijvigheid op en rond het Kerkplein in Driebergen. Volgens goede traditie werden er kerststukjes gemaakt in de Petrus- & Pauluszaal van de Sint Petrus’ bandenparochie. Ook dit jaar was de organisatie bij Jeannette van der Mispel in goede handen. Marian Marlet was bereid gevonden om een workshop te geven. Naast haar uitleg had zij ook enkele van haar eigen werkstukken meegenomen. Waar nodig gaf dit de aanwezigen welkome inspiratie.
Ook de inwendige mens werd niet vergeten en de noeste werkers werden verwend door Greet en Rob, terwijl op de achtergrond gezellige kerstmuziek klonk. Het was een genoeglijk samenzijn en het leverde als vanouds een groot aantal mooie kerststukjes op, die de zondag erna te koop zijn aangeboden op de kerstmarkt op het kerkplein van de Sint Petrus’ bandenkerk. Daarnaast werd een mooi aantal creatief gemaakte kerstkaarten verkocht.

Het eindresultaat: een gezellige dag samen, een mooie bijdrage aan de kerstmarkt en een spectaculair bedrag uit de verkoop: maar liefst 1080 euro is opgehaald ten bate van de geloofsgemeenschap.