Kleuterkerk, zondag 11 februari

Bij Kleuterkerk hebben we het vandaag over de woestijn. Kom je ook? Je bent welkom vanaf 09.30 uur, we beginnen om 09.45 uur en om 10.30 uur is het weer afgelopen. Plaats: Ons Centrum, Dorpsstraat 15, Doorn (links naast de kerk).
(Op de foto zie je het vogelvoer wat we de vorige keer bij Kleuterkerk hebben gemaakt).

Kleuterkerk is een viering van een half uurtje voor alle kinderen t/m 6 jaar. Tijdens kleuterkerk lezen we een mooi verhaal. We bidden met elkaar, delen wat lekkers en natuurlijk is er ook weer tijd om iets leuks te knutselen. Iedereen is welkom!

Sinds kort hebben we ook een Kleuterkerk-app waarin we je op de hoogte kunnen houden van alle informatie over Kleuterkerk. Mail je gegevens naar annekarien.damen@gmail.com en ik voeg je toe aan onze app.
Meer info: www.parochie-sintmaarten.nl/kleuterkerk/

Foto: Anne-karien Damen

2024-02-07T16:08:15+01:0020 januari, 2024|Nieuwsbrief|

Deel dit bericht via Social Media!

Ga naar de bovenkant