Op kerstavond was  er in de Sint Josephkerk in Zeist om 18.00 uur een speciale gezinsviering. Dit is een groot succes geweest. Er waren ongeveer 365 mensen waarvan 150 kinderen in de leeftijd van 1 tot 11 jaar. De kinderen mochten zich verkleden bij binnenkomst in de kerk en daar werd veel gehoor aan gegeven.
Het kerstverhaal werd voorgelezen door Marja van der Horst waarbij de kinderen vooraan op de trappen konden zitten. Er zijn veel kerstliedjes gezongen o.l.v. Louise Janssen. Bij het slotlied mochten de kinderen weer naar voren komen en een instrument pakken om zelf muziek te maken.
Na afloop kregen ze een engeltje mee naar huis en was er chocomelk, limonade en schuimpjes en kleurplaten. Iedereen heeft genoten kinderen, ouders en grootouders. Voor herhaling vatbaar.

Hanneke van Gameren