Aan het begin van de Vredesweek, zondag 17 september om 11.00 uur, wordt een oecumenische vredesviering gehouden in de Sint Josephkerk, Rozenstraat 20. Dit is een gezamenlijke viering van de parochie Sint Maarten, Doopsgezinde Gemeente Zeist, de Evangelische Broedergemeente en de Protestantse wijkgemeente Zeist-West. Voorgangers in deze viering zijn Jacqueline Bouma (voorganger namens de parochie), ds. Tineke Dronkert (Prot. Gemeente Zeist-West), ds. Maaike de Jong (Doopsgezinde Gemeente Zeist). Het Themakoor o.l.v. Jasper Witteveen zal, aangevuld met zangers uit andere kerken, zingen. Huub Jansen begeleidt hen op de piano,.
De collecte is bestemd voor het vredeswerk van Pax. U kunt daaraan bijdragen via de collecte in de viering of overmaken op het rekeningnummer NL 73 RABO 0162 1967 09 van de Raad van Kerken in Zeist o.v.v. collecte vredesdienst.

Kinderen kunnen in de bank of achterin de kerk tekenen. Voor kleinere kinderen wordt nog oppas gezocht.

De viering wordt via livestream uitgezonden, zie https://dashboard.dienstmeekijken.nl/stjosephkerkzeist.

Voor actuele info op: www.raadvankerkenzeist.nl onder Nieuws.