Zondag 24 september vindt de oecumenische vredesviering van Driebergen plaats in de kerk van Sint Petrus’ banden.  We lezen het verhaal van Jozef, die door zijn vader een mantel omgehangen krijgt. Dit leidt tot onvrede bij de broers van Jozef en ze gooien hem in een put. Kunnen wij de onvrede van de broers begrijpen? Wat doet het met een mens, met jou, als je een mantel van aanzien, van macht wordt omgehangen? We lezen hoe Jozef daar uiteindelijk mee omgaat. Wat betekent dat voor ons? We denken na over wat er nodig is om onvrede om te buigen naar vrede.

De aanvang is om 10.00 uur. Vanuit Sint Petrus’ banden zal Lianne Banda voorgaan naast voorgangers uit de andere kerken in Driebergen. Mediant en de Cantorij zullen samen zingen o.l.v. Ronald van Eunen en worden begeleid door Sascha van der Ven.

U bent allen van harte welkom.