De inzamelbakken voor de recycling van verschillende materialen zijn inmiddels geleverd door Team Groen van de parochie. U kunt de inzamelbakken vinden in de kleine kerkzaal. Daar heeft Roel Blaauwendraad, onze huistimmerman, een mooie plank onder het tijdschriftenrek gemaakt.
Daar kunt u ook een flyer vinden waarop duidelijk wordt uitgelegd welke materialen u kunt inleveren. De opbrengst is bestemd voor verschillende goede doelen die ook op de flyer vermeld staan.

Wel een verzoek om alleen die materialen in te leveren die vermeld staan op de flyer. Dus niet metalen schroefdeksels samen met de glazen pot inleveren, maar alleen de metalen schroefdeksel. De glazen potten dient u zelf bij de glasbak te recyclen.