Elke woensdagavond in de veertigdagentijd is er in een van de kerken een sobere maaltijd met aansluitend een, oecumenisch, vesper. Een mooie gelegenheid om je innerlijk voor te bereiden op het paasfeest, het feest van de opstanding, de overwinning van het leven op de dood. Het is mooi om dat samen te doen, samen te eten en te bidden, misschien wel juist met mensen die je niet echt kent. Het kan leiden tot onverwacht leuke ontmoetingen. En al zijn die misschien alleen voor dat moment, ze zijn wel waardevol. U bent van harte uitgenodigd.

De maaltijden beginnen om 18.15 uur, de vespers om 19.00 uur. Ze duren ongeveer een half uur en worden gevolgd door koffie en thee om nog even na te praten. Wilt u mee-eten? Laat dat dan uiterlijk op de maandag voorafgaand aan de woensdag even weten. Heeft u geen e-mail, dan kunt u bellen naar Marjolein Tiemens, 06-20772093 (voor alle data).

Woensdag 13 maart
Organiserende kerk: Wijkgemeente Immanuel
Maaltijd en vesper: ‘t Hoge Licht, Klaproos 2, Driebergen-Rijsenburg
Opgeven maaltijd: uiterlijk 11 maart bij Henk Reinders, domineereinders@kpnmail.nl