Donderdag 28 maart is Zeist het decor voor de landelijke Passion. Naar verwachting zal dit veel bezoekers uit het hele land aantrekken.
De St. Josephkerk is deze dag geopend van 12.00 – 18.00 uur. U kunt de kerk bezichtigen, stil zijn, bidden en luisteren naar verschillende soorten muziek (o.a. koorzang van het Emmauskoor, fluitspel) die in het teken staat van het lijdensverhaal. Het Heilig Sacrament wordt uitgesteld. Er is koffie/thee en gelegenheid voor een gesprek met elkaar.

Op Goede Vrijdag is de kerk geopend van 14.00 – 17.00 uur. Om 15.00 uur begint de kruisweg, m.m.v. het Emmauskoor. Er is gelegenheid voor het leggen van bloemen of het plaatsen van een kaarsje bij het kruis. Muziek en stilte zullen elkaar afwisselen. Er is koffie/thee.
Toegang en koffie/thee zijn gratis. Achter de kerk is een grote parkeerplaats waar u kunt parkeren.
Welkom in de St. Josephkerk.
Hanneke van Gameren