Na het succes van 2023 komt Milk & Honey met de Passion Tour in 2024 naar de St. Petrus’ bandenkerk in Driebergen-Rijsenburg (24 maart). Gelegenheidskoor Milk & Honey vertelt in wisselende samenstelling door middel van popsongs, zoals ‘De Diepte’, ‘Leun op mij’, ‘Grijs’ en ‘Joyfull joyfull’  het paasverhaal. Pastoor Harrold Zemann en catecheet Marian van der Laan verbinden de muziek met het passieverhaal van Jezus.

Zij vragen zich af wat het lijdensverhaal, dat we al meer dan 2000 jaar aan elkaar doorgeven, ons laat zien over ons eigen leven en de wereld van vandaag.

Milk  & Honey is een dynamische groep jongeren die ca. 10x per jaar innovatieve gebedsvieringen breng met moderne muziek, zoals ‘The Passion’ en de ‘Hope Tour’, in zowel de Sint Maarten- als Sint Lucasparochie. . Het koor wordt geleid door Melissa Zijsling, Melle Huystee begeleidt hen op de piano.

Datum en plaats:
zondag 24 maart, St. Petrus’ bandenkerk, Kerkplein 5, Driebergen-Rijsenburg

Tijd: 16.00 – 18.00 uur, incl. pauze met een drankje

Meer info: Marian van der Laan, marianvanderlaan1951@gmail.com of via Instagram @milkandhoney.nl