Thema van de viering: ‘Een Mantel van Jozef ’.

In onze tijd lijken we op Jozef, de lieveling met de veelkleurige mantel. Parmantig banen we ons een weg door het leven. Uitverkoren en bijzonder zijn we. Anderzijds lijken we ook op de broers van Jozef en vullen we de put met iedereen die ons niet bevalt. Verspreek je niet, wees vooral niet te opzichtig en leef zonder enig fout of gebrek. Want voor je het weet zal je nooit meer iets zeggen en God zal zwijgzaam toekijken hoe jouw droom wordt vermalen.

De vredesviering in de Maartenskerk, Kerkplein 1, Doorn begint om 10.00 uur.
Voor de kinderen is er ook een activiteit onder begeleiding van Arie van Dijk. Tevens is er kleuterkerk onder leiding van Anne karien Damen.
De collecte tijdens de viering is voor de kledingbank ‘We Share’. Let op er kan alleen geld worden overgemaakt per QR-code.