De werkgroep Diaconie krijgt de laatste tijd zeer regelmatig een hulpvraag: weten jullie iemand die mij kan en wil helpen bij het wat zwaardere huishoudelijk werk? Onze parochie vergrijst en de meeste van onze parochianen willen thuis blijven wonen. Logisch, toch? Maar dat lukt alleen als er iemand in de buurt is die bereid is, af en toe een handje – liefst met een dweil of stofzuiger erin – toe te steken. En dat hoeft niet gratis, wél tegen een redelijke vergoeding.

Dus: bent u beschikbaar voor hulp in de huishouding van een van onze parochianen, neem dan contact met (een van) ons op. U kunt er iemand heel blij mee maken! En als u zélf geen tijd hebt, kijk dan eens om u heen in uw kennissenkring; misschien zit daar iemand tussen die graag anderen helpt.

Carien Rockx (06-1383 8440), Loes Grimmelijkhuizen (06-4091 5003), Ans Middelplaats (06-2115 4070)