Op zaterdag 23 september zal er in Woudenberg een wielerronde plaatsvinden met verschillende wedstrijden. Vanwege de wielerronde zijn de wegen van het parcours afgesloten voor alle verkeer van 14:30 tot 18:00. Het parcours van deze wedstrijden bevat ook de Willem de Zwijgerlaan waar onze Catharinakerk aan gelegen is.

Zaterdag 23 september is er ook een Eucharistieviering in de Catharinakerk die begint om 19:00. De organisatie heeft toegezegd dat rond 18:00 de wegen weer opengesteld worden. Maar houdt u er rekening mee dat als de wielerronde iets uitloopt de wegen ook nog afgesloten kunnen zijn en er niet op de parkeerplaats van de kerk geparkeerd kan worden. U zult dan in de omliggende straten moeten parkeren en van daaruit naar de kerk lopen.